HTML

mind1

Random hülyeségek by me.

Friss topikok

  • Obi-Ugor: Bár a számítógépes játékokban nem vagyok otthon, de már csak azért is olvasni fogom a blogodat. Te... (2012.01.16. 20:54) Unalmamban...

Címkék

Unalmamban...

2012.01.15. 11:30 KF(eri)C

 Minap rájöttem, hogy hiába csinálok, egy halom hülyeséget még mindig van szabadidőm. Úgyhogy elkezdtem gondolkodni mit tudnék én még csinálni. Itt a végeredmény. 

 A másik ok az, hogy láttam Balázsnak ( http://obiwanbali.blog.hu/ ) mennyire bejön ez a blogolás, hát gondoltam nem lehet olyan rossz.

Mi várható:

-Kocka dolgok többek között játékokról élménybeszámoló meg az http://otherworld.hu/       reklámozása, mert bírom őket.

-Random hülyeségek by me.       

1 komment

Címkék: én kezdés unalom ok

A bejegyzés trackback címe:

https://mind1.blog.hu/api/trackback/id/tr243548534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Obi-Ugor 2012.01.16. 20:54:24

Bár a számítógépes játékokban nem vagyok otthon, de már csak azért is olvasni fogom a blogodat. Terjesztem a vírust! :D
Kezdésnek csak annyit tudok tanácsolni, h írj arról, amiről szeretnél, szokd meg egy kicsit ezt a blogolást, a véleményeket pedig hallgasd meg, de ne befolyásoljanak túlságosan.
Mert hát ez a te birodalmad - a többi pedig nem "mind1"? ;)
süti beállítások módosítása